5 év garancia
5 év garancia minden Zehnder szellőzőrendszerre!
A Zehnder öt év jótállást vállal a Magyarországon beszerelt teljes szellőztetőrendszerre.
Ehhez mindössze néhány alapvető feltételnek kell teljesülnie:
-
- A rendszer összes eleme Zehnder gyártmány, és minden elemét Magyarországon vásárolták.
- A rendszer rendelkezik a Zehner által jóváhagyott tervvel.
- A rendszert a Zehnder előírásainak megfelelően kivitelezték
- A rendszer rendelkezik beüzemelési jegyzőkönyvvel.
- A rendszert az előírásoknak megfelelően karbantartják.
Mindenben segítünk!
Az Airzone csapatával nem lesz gondja a fent említett feltételek betartásával. Évek óta dolgozunk partneri viszonyban a márkával, pontosan ismerjük a Zehnder feltételeit, velünk biztos lehet benne, hogy szükség esetén gond nélkül érvényesítheti majd garanciális igényeit.
De mit is jelent ez a gyakorlatban?
Rendszerelemek
A magyarországi vásárlást bemutató számlát a regisztráció során el kell juttatni a Zehnder számára. A beépítést a beüzemelést végző szakember ellenőrzi.
Tervek jóváhagyatása
A rendszer kiviteli tervét, vagy a Comfoplan programban készített kalkulációját el kell juttatni a Zehnder számára a kivitelezés megkezdése előtt. A Zehnder a tervet jóváhagyja, illetve véleményezi.
Beüzemelés
A beüzemelést csak a Zehnder által megbízott szakember végezheti. Az Airzone csapatában természetesen van ilyen. A beüzemlésről jegyzőkönyv készül, amit a Zehnder számára kell eljuttatni. A gép vásárlását az építkezés legvégső szakaszára érdemes időzíteni. A szellőzőgép nem használható az épület nedvességtartalmának csökkentésére az építkezés időszakában. A gépet a beüzemelő szakember indíthatja el legelső alkalommal.
Regisztráció
Az előző pontokban említett dokumentumokkal a rendszert a Zehnder nyilvántartásba veszi. Erről írásos értesítést küld a vásárló számára, egyúttal kiadja a szervízkönyvet is. A regisztráció itt végezhető el:
Karbantartás
A rendszert az előírt módon ellenőrizni kell, ennek módja a rendszeres szűrőcsere, és a 24 hónaponkénti ellenőrzés, tisztítás. Ezek elmaradásával a jótállás elveszik. Egyes forgalmazók nagy kedvezménnyel kínálnak csereszűrőket nagyobb kiszerelésben, érdemes ennek beszerzését megfontolni. Az ellenőrzéseket és a szűrőcseréket a szervízfüzetben kell vezetni. A szervizfüzet elvesztése, megrongálása a jótállás elvesztésével jár.
A feltételek részletes leírása:
1. A Zehnder Group Deutschland GmbH (a továbbiakban: Garanciavállaló) Magyarországon is szavatolja a vásárlónak / üzemeltetőnek (a továbbiakban: fogyasztó), hogy a komfort szellőztetésre szolgáló központi szellőztető rendszer meghibásodása ingyenesen kijavítja, ha a hiba oka bizonyíthatóan az anyag- és gyártási hibára vezethető vissza.
2. A jótállási idő 60 hónap. A jótállás a Zehnder szellőztető rendszer üzembe helyezésének napjától kezdődik. Az üzembe helyezés és a központi gép birtokbavétele között nem telhet el hat hónapnál több.
3. A garanciaigény követelményei: A Zehnder rendszer:
– a rendszer a gyártó irányelveinek megfelelően tervezett, a tervet a Zehnder írásban jóváhagyta
– kizárólag Magyarországon megvásárolt Zehnder komponensekből áll, beleértve a későbbi telepített alkatrészeket is
– az alkatrészek a Zehnder szerelési és üzemeltetési utasításainak megfelelően kerültek beépítésre
– rendelkezik üzembehelyezési jegyzőkönnyvel, amelyet a Zehnder által jóváhagyott szakember hitelesített
– rendszeres szűrőcserének és karbantartásnak volt alávetve a Zehnder szellőztetőrendszerekre vonatkozó karbantartási tervének megfelelően, az erre vonatkozó igazolásokat a szervízfüzetben találjuk
4. Az 5 éves garancia megszerzéséhez az alábbi dokumentumokat és bizonyítékokat kell szolgáltatni:
– a fogyasztó nevére kiállított számlát a termékek beszerzéséről
– beüzemelési jegyzőkönyvet, amely tartalmazza a beszabályozási jelentést, és az igazolást a termékek szakszerű beépítéséről is
– a Zehnder írásos vissszaigazolását a terv jóváhagyásáról
– hiánytalanul kitöltött regisztrációs űrlap (kérelem)
– a Zehnder írásos visszaigazolása a rendszer nyilvántartásba vételéről
– Szervízfüzet (a szervízfüzet elvesztése, megrongálása garanciavesztéssel jár)
5. A garancia nem vonatkozik a következőkre:
– A természetes kopásnak kitett alkatrészek (például szűrők), amelyeket a fogyasztónak kell rendszeresen cserélni.
– Nem megfelelő beszerelés, használat vagy külső hatások által okozott károk (pl. fagy, nem megfelelő tárolás, külső erőhatás, tisztítás és karbantartás hiánya, vis maior)
6. A kezes által garanciaként elismert hibák kijavítását úgy kell végrehajtani, hogy a garanciavállaló a megválasztása után ingyenesen javítsa meg a hibás alkatrészeket, vagy helytelen alkatrészekkel helyettesítse azokat. A beépített új alkatrészek a kezes tulajdonává válnak. A garancia a helyszíni helyzet felülvizsgálatának függvénye. A jótállási szolgáltatások nem hosszabbítják meg vagy nem újítják meg a Zehnder alkatrészekre vonatkozó jótállási időt.
7. A garancia nem vonatkozik azokra az igényekre, amelyek túlmutatnak az ingyenes hibaelhárításon. (pl. kártérítési igények)
8. A jótállási igényt a garanciavállalónak a regisztrációs űrlap beérkezésének napjától számított három hónapon belül kell megadnia
9. Ez a garancia független a Zehnder szellőztető rendszer eladójával szemben fennálló törvényes jótállási igényektől ,és más, az eladó és a fogyasztó között kötött a szerződésből eredő igényektől.
10. A garancia a garanciavállalónak független és önkéntes szolgálata, amely nem érinti az eladó és a vevő közötti minőségi megállapodásokat. Ezenkívül a Zehnder Group Deutschland GmbH általános értékesítési és szállítási feltételeit kell alkalmazni, amelyeket a zehnder.hu oldalon lehet megtekinteni.
Amennyiben további kérdés merülne fel önben, keressen minket bizalommal!